زندگی چیست؟؟؟؟؟؟؟
عشق
درباره وبلاگ


شعر من کوچه ای پیچاپیچ است کوچه باغی ست که تنها یک شب تو از آن کوچه گذشتی آرام

پيوندها
دایرکتوری تبادل لینک گیله وا
کلبه شادی
ترنم عشق
يادداشت هاي پراکنده
زندگی رو عشق است
ورود ممنوع
تقدیم به تنها عشق زندگیم
Holy Man
عشق تک
دختر تنها
شاید برای اوقات بیکاری
♠♠♥♥lOvEiNg♥♥♠♠
من عاشقتم
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس armeta.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 68515
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

موضوعات
تبریک،تسلیت

نويسندگان
رایکا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 5:33 PM :: نويسنده : رایکا

قاصدک آمده بود و جه سرگردان بود
گفتم او را چه خبر آوردي؟
هيچ نگفت
گفتمش خبر عهد و وفا يا خبر وصل نگار؟
يا که از مرگ رقيب؟اما نه
خبر مرگ رقيبم هرگز
جز من و او که رقيبي نيست
او رقيب من و من عاشق او
برده دل از من و من هم بايد
بتوانم که دل از او ببرم
آه چه شد؟
چه شد اي قاصدک بي خبرم؟؟
لب گشود و گفت اين بار:
گفته آن يار که نزد تو بيايم و بپرسم از تو...
زندگي چيست؟بگو عشق کجاست؟
و چقدر اين عشق به حقيقت نزديک است؟
گفتمش پس بشنو آنچه که من ميگويم
و ببر آن را
نزد او بي کم و کاست
زندگي را هر کسي
به طريقي ببيند
يکي از دل،يکي از عقل،يکي از احساس
ديگري با شعر،آن يکي با پرواز
گفته اند:حسي است از غربت مرغان مهاجر و چه زيبا گفتند.
تو به آن يار بگو:
زندگي باران است
زندگي درياست
زندگي ياس قشنگيست که در دل ميرويد
زندگي راز شگفتيست که جان ميجويد
زندگي عزم سفر کردن دل در ره معشوق است
زندگي آب درياست و عشق
غرق دريا شدن است
ولي اي دوست بدان
ميتوان غرق نشد
ميتوان ماهي اين دريا شد
شاد و خرم به شنا پرداخت
شرطش آن است که عاشق نشويم
جاي آن از ته دل و از سر جان
همه را دوست بداريم
همه چيز و همه کس
همه نقش و همه رنگ
همه شادي،همه غم
به خودم آمدم ديدم قاصدک ديگر نيست
و نميدانم از کي با خودم حرف ميزدم
و صد افسوس که آخر نشنيد از من
زندگي انگوريست...دانه دانه بايد آن را خورد
زندگي خاطر دريايي يک قطره در آرامش رود
زندگي حس شکوفايي يک مزرعه در باور بذر
زندگي باور درياست در انديشه ي ماهي در تنگ
زندگي فهم نفميدن هاست
زندگي پنجره اي باز به دنياي وجود
تا که اين پنجره باز است جهاني با ماست
آسمان،نور،خدا،عشق،سعادت با ماست
فرصت بازي اين پنجره را دريابيم
در نبنديم به نور
در نبنديم به آرامش پر مهر نسيم
پرده از ساخت دل برنگيريم
رو به اين پنجره با شوق سلامي بکنيم
 



نظرات شما عزیزان:

قاصدک
ساعت23:53---3 مهر 1390
سلام.وبلاگ قشنگی دارید.بهتون تبریک میگم.چقدر جالبه که توی این مطلبتون اسم منم هست:قاصدک.به خاطر این تصادف قشنگم که شده ازتون دعوت می کنم که وب منم ببینید و منو لینک کنید.منم شمارو لینک میکنم.پاسخ:سلام گلکم اسم قشنگی داری امیدوارم بلزم بیای پیشم .دوست دارم

nariman
ساعت23:46---3 مهر 1390
وبلاگت خیلی قشنگهپاسخ:سلام عزیزم مرسی چشم حتما بهت سر میزنم

یلدا
ساعت10:56---2 مهر 1390
متن قشنگی بود مثل همیشهپاسخ:مرسی گلم که بهم سر زدی.دوست دارم اندازه دنیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: